Garanti

Garanti – viktig å merke seg

Vi tilbyr 1 års garanti på reparasjoner vi utfører. Garantien gjelder kun delene vi skifter, andre eventuelle feil dekkes ikke av garantien. Garantien dekker ikke feil som oppstår på grunn av ytre påvirkning. Garantien gjelder ikke dersom enheten har vært utsatt for skade eller dersom andre skrur på den.

Du som kunde plikter i å ta enheten i bruk så snart du har mottatt den, og melde en eventuell feil, dersom noe ikke er slik det skal være, innen to dager.

Garantien dekker alle delene vi benytter i våre reparasjoner. Vi følger selvfølgelig Håndverkertjenesteloven.

Klarer vi ikke å reparere enheten din, trenger du ikke betale.

Du betaler ikke hvis enheten din ikke er reparert. Du betaler kun for resultatet. Vi tar ikke betalt for tid og deler dersom vi ikke klarer å reparere enheten din. Prisen vår gjelder kun for en vellykket reparasjon.

Dersom det dukker opp uventede feil under reparasjonen som du ikke ønsker å betale for å reparere, kan du velge å få tilbake enheten din i den tilstand du leverte den inn til oss, uten å betale.

 

Viktig å merke seg

FastFix AS er et selvstendig verksted, det er derfor viktig å merke seg at dersom du velger å reparere enheten din hos oss, vil produsentgarantien* på enheten din falle bort. Vil du likevel reparere hos oss, lover vi at din enhet blir like god som ny.

  • Når du kjøper en ny enhet, har du som regel 1-2-års garanti fra produsenten, denne vil falle bort hvis du velger å reparere enheten din hos oss. Men vår garanti vil gjelde i 1 år fra datoen du har fått enheten utlevert.

Når en enhet faller i bakken, vannet, blir kjørt over eller lignende, er kun de fysiske skadene synlige. Dette betyr ikke at det ikke er andre skader på enheten. For at enheten din skal fungere må alle komponenter enheten er satt sammen av, fungere. FastFix AS er ikke ansvarlig for usynlige skader.

Når du løper i regnværet og enheten din er i lommen/sekken, når du tar med enheten på badet mens du dusjer, kan det bli kondens som skaper fuktskader på enheten din. Disse vil du ikke legge merke til med en gang. Enheten din vil fungere til den plutselig kortslutter. FastFix AS er ikke ansvarlig for disse skadene.

Kunden er selv ansvarlig til å ta sikkerhetskopi av enheten sin. Det anbefales å ta sikkerhetskopi før du leverer enheten til reparasjonen.

De fleste har kode på enheten sin, denne stopper oss i å sjekke om alle funksjonene fungerer som de skal. FastFix AS fraskriver seg ansvar for feil på enheten vi ikke får testet.

Du som kunde vil bli kontaktet når enheten din er reparert, dersom du ikke henter enheten innen tre måneder, vil den tilfalle FastFix AS.